niedziela, 19 stycznia 2014

Alone With My Thoughts



   Witam wszystkich którzy trafili w moje skromne progi...
Mam prawie 16 lat i prawie wiem jak odnaleźć  się w prawie dorosłym życiu... Prawie. Obserwuje ludzi i ich zachowania. Poruszam się po miejskiej dżungli tak by omijać problemy. Nie wychylam się , ale też nie zostaje w betonowym społeczeństwie. Robię to co lubię robić, czuję się szczęśliwy gdy jestem wolny, czuję się wolny gdy nikt i nic mnie nie ogranicza przed podziwianiem zachodów słońca, wpatrywaniem się w gwiazdy i nasłuchiwaniem wiatru...
Kocham być wtedy sam, zapominam o zmartwieniach i planuje najbliższe chwile.
Samotne  spacery po plaży sprawiają mi przyjemność. Lubie podróżować,odkrywać nieznane...


źródło:Tapeciaki.pl

Zapraszam na kolejne wpisy M :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz